Portfolio

Samen succesvol

BMND

BMND Logo

“Wij doen ons best de beste te zijn.”

Introductie

Wat moet er beter gaan?

In 2020 hebben kennis mogen maken met de partij BMND. BMND nam contact met ons op omdat het professionele schoonmaakbedrijf een groei wilde maken. In eerste instantie wilde BMND met ons een zee door een SEO campagne te laten opzetten door SAM Online Marketing. Dit hebben we ook zeker gedaan! Maar om het meeste uit een SEO campagne te halen, moet je zeker weten dat je eigen website sterk genoeg is. Je moet namelijk kunnen concurreren met anderen in de markt. Dan wil je geen kansen laten liggen. Als hoger wil staan in Google is de techniek van een website bijvoorbeeld ontzettend belangrijk. Is je huidige website inmiddels verouderd? Dan sta je al 1 – 0 achter! Is je website ook nog eens niet gebruiksvriendelijk? Dan wordt het een stuk lastiger om in de top 5 te komen in Google.

Daarom heeft BMND ervoor gekozen niet alleen SEO op te laten pakken door ons bureau, maar ook een nieuwe website te laten maken.

De nieuwe website moest een moderne uitstraling hebben, SEO technisch sterk zijn en natuurlijk ook gebruiksvriendelijk zijn. Hier zijn we meteen mee aan de slag gegaan!

De oplossing

Een frisse en nieuwe huisstijl

Van een nietszeggende huisstijl naar een huisstijl die uitstraalt wie BMND is.

Een gebruiksvriendelijke website

Een hele nieuwe structuur uitzetten, zodat elke bezoeker gemakkelijk kan vinden waar hij naar zoekt.

Zoekmachine optimalisatie

Een grondig zoekwoordonderzoek starten, converterende content schrijven, de techniek optimaliseren en een sterk linkprofiel bouwen.

Een frisse en nieuwe huisstijl

Bij aanvang van het project had BMND al een eigen website. Deze website had het professionele schoonmaakbedrijf een heel aantal jaren geleden laten maken. Aan deze website mankeerde helaas van alles. Zo was er in de website geen duidelijke huisstijl te zien. De website bestond vooral uit donkere vlakken met daarin veel tekst. Dit hebben we gelukkig aangepakt!

Allereerst zijn we aan de slag gegaan met de kleuren. Een schoonmaakbedrijf moet een frisse uitstraling hebben. Daarom hebben we bij het ontwerpen van de huisstijl gekozen voor de hoofdkleur blauw. Toch weer wat anders dan de zwart of donkergrijs! Nu weten we uit ervaring dat je het niet moet houden bij een simpele kleur. Dat kan wel, maar om de huisstijl dynamischer te maken, loont het om een tweede kleur toe te voegen aan de huisstijl. Voor de huisstijl van BMND hebben we gekozen voor een contrasterende kleur. Namelijk de kleur oranje! Deze tweede kleur hebben we in mindere mate terug laten komen in de huisstijl. Het zit hem vooral in de details!

Het tweede onderdeel van de huisstijl is de font die gekozen is. BMND is een vrij nuchter en transparant bedrijf. Daarom hebben we gekozen voor de simpele font Poppins. De font Poppins is niet de meest strakke font, maar is ook weer niet speels. Het is een perfecte font voor een professioneel en jong bedrijf!

Een gebruiksvriendelijke website

Voor iedereen die een website heeft, staat de gebruiker of doelgroep natuurlijk op nummer één. Niets is belangrijk dan het bedienen van de gebruiker. Alleen als je weet te achterhalen wie de gemiddelde gebruiker is en wat de gebruiker van je wil zien, kun je hem zover krijgen om ook een dienst bij je af te nemen. Daarom zijn we bij het ontwerpen van de eerst aan de slag gegaan met het uitzetten van de structuur. Met een duidelijke navigatie, duidelijke blokken en duidelijke fonts hebben we de website bezoekers gericht gemaakt. Ook hebben we de website geheel geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Waar de bezoeker ook naar zoekt, met de nieuwe website zal hij het zeker vinden. Ongeacht van het soort apparaat dat hij gebruikt!

Zoekmachine optimalisatie

Terwijl de website ontwikkeld werd, zijn we meteen aan de slag gegaan met het voorwerk van de SEO campagne. Zo hebben we eerst een onderzoek gedaan naar de markt. Daarna zijn we rond de tafel gaan zitten met BMND om concrete doelstellingen uit te zetten. Binnen no-time hebben we een ijzersterke campagne opgezet! Ben je benieuwd naar het resultaat? Bekijk onze online marketing cases!

Een geslaagd project!

Onze harde werkers van de webdesign afdeling hebben in 4 weken tijd ontzettend mooi en vooral kwalitatief werk kunnen leveren. Van de grafisch designers die een gloednieuwe huisstijl ontworpen hebben en de UX designers die de website gebruiksvriendelijke hebben gemaakt tot developers die de techniek van de website tot in de puntjes in orde hebben gemaakt. Wij én BMND zijn trots op het resultaat! Op naar topposities in Google!

Bekijk de rest van ons portfolio

Prohuis Portfolio img 1
Prohuis

Dé zelfstandige ontwikkelaar van Nederland

Rijnmond Funderingstechniek Hoofdafbeelding
Rijnmond Funderingstechniek

We laten u niet zakken

Flyn Flower Hoofdafbeelding
FLYN Flowers

Altijd vers van de veiling

Dental Delft Junior Hoofdafbeelding
Dental Delft Junior

Uw praktijk voor Kindertandheelkunde